1․ Հաճախորդի և Պատվերի կատարման մեջ ներգրավված կողմերի միջև ծագող իրավահարաբերությունները.
Հաճախորդների լավագույն գոհունակությունն ապահովելու համար մենք տրամադրում ենք հետևյալ լուծումները.
1․1 Ազատորեն կապվեք մեզ հետ, եթե որևէ հարց ունեք Վերադարձի և վերադարձման քաղաքականության վերաբերյալ, Անմիջական պատասխանի համար խնդրում ենք զանգահարել ռեստորան կամ ձեր երրորդ կողմի առաքման ընկերություն:
1․2 Ձեր պատվերի պատրաստումը կարող է սկսվել անմիջապես ձեր պատվերի հաստատումից հետո:
1․3 Մենք չենք կարող ընդունել չեղարկումներ, երբ ձեր պատվերը հաստատվել է ռեստորանում:
2․ Սխալ Պատվեր
2․1 Եթե դուք ստանում եք սնունդ, որը տարբերվում է ձեր ստացականից, մենք անկեղծորեն ներողություն ենք խնդրում: Խնդրում ենք զանգահարել մեզ կամ ձեր երրորդ կողմի առաքման ընկերությանը հենց որ նկատեք, որ ձեր պատվերի մեջ սխալ է տեղի ունեցել կամ կապվեք ձեր երրորդ կողմի առաքման ընկերության հետ: Դուք կարող եք գալ ճիշտ սննդամթերք վերցնելու:
• Վարկային քարտով վճարումների համար ձեզ կվերադարձվի սխալի հետ կապված վաճառքի գնի գումարը և կգանձվի նոր ապրանքների գնի համար:
• Կանխիկ վճարումների համար ձեզանից կպահանջվի վճարել մնացորդի տարբերությունը, եթե նոր սնունդն ավելի մեծ արժեք ունի, քան սխալմամբ ստացված սնունդը:
2․2 Ձեր պատվերը առաջնահերթ կլինի, եթե դուք այցելեք և վերցնեք այն:
2․3 Այն դեպքերում, երբ դուք չեք ստանում սնունդ, որը գտնվում է ձեր անդորրագրի վրա, մենք կփոխհատուցենք այն ձեզ համար: Խնդրում ենք զանգահարել մեզ կամ ձեր երրորդ կողմի առաքման ծառայություն, հենց որ նկատեք, որ ձեր պատվերում սննդամթերք չի ստացվել: Դուք կարող եք չեղարկել բաց թողնված սնունդը և մենք կվերադարձնենք գումարը կրեդիտ քարտի վրա: Կանխիկի վերադարձման պայմանը չի գործում:
2․4 Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ մենք տրամադրում ենք պարագաներ, ինչպիսիք են միանգամյա օգտագործման իրերը, ձողիկներն ու այլն, երբ պահանջվում է անվճար: Եթե մենք սխալմամբ բաց թողնենք անվճար տրամադրվող ապրանքը, կարող եք տեղեկացնել մեզ, որպեսզի մենք կարողանանք լուծել խնդիրը մեր անձնակազմի հետ, սակայն մենք չենք կարող տրամադրել զեղչեր կամ գումարի վերադարձ:
3․ Դժգոհություններ
3․1 Մենք պատրաստում ենք մեր կերակուրը թարմ պատվերով միայն ամենալավ և թարմ բաղադրիչներով: Մենք մեծ խնամքով և պատրաստակամությամբ ենք վերաբերվում մեր պատրաստած բոլոր ուտեստներին: Գումարի վերադարձը և/կամ փոխարինող սնունդը հասանելի են այն պատվերների դեպքում, երբ մատակարարված ապրանքը չի համապատասխանում պատվիրված ապրանքին կամ բացակայում են համապատասխան ապրանքի բաղադրիչները:
3․2 Գումարի վերադարձը չի իրականացվում այն պատվերների համար, որոնց համը կամ տեսքը դուր չեն եկել պատվիրատուին:
4․ Պատվերների Չեղարկումը
4.1 Տեղեկացնում ենք, որ մենք չենք կարող չեղարկել, վերադարձնել պատվերը, եթե դուք մտափոխվեք կամ սխալմամբ ապրանք պատվիրեք պատվերի պատրաստումից հետո:
4.2 Մենք չենք կարող տրամադրել ոչ պարենային ապրանքների կամ խմիչքների համար գումարի վերադարձ:
4.3 Առաքման գործընկերը կարող է չեղարկել առաքումը, եթե չկարողանա գտնել կամ կապ հաստատել Ձեզ հետ: Երբ Առաքիչը ժամանում է Ձեր առաքման հասցե, նրանց պարտավոր են կապվել Ձեզ հետ, ուստիև խնդրում ենք, որ Ձեր բջջային հեռախոսը պահեք Ձեզ մոտ: Եթե առաքման գործընկերը ողջամիտ ջանքեր է գործադրել Ձեզ հետ կապվելու համար, սակայն դա չի հաջողվել, ուստի առաքիչը իրավունք ունի չեղարկել պատվերը և այն հետ վերադարձնել ընկերությանը, որի պարագայում պատվերի համար Ձեր կողմից վճարված գումարը հետ չի վերադարձվում:
4.4 Որպես մասնավոր բիզնես, ռեստորանի իրավունքն է ցանկացած պատճառով մերժել կամ հրաժարվել ցանկացած հաճախորդի ծառայությունից: Եթե հաճախորդը չարաշահի Վերադարձի և վերադարձման քաղաքականությունը, մենք, ցավոք, չենք կարող համագործակցել հաճախորդի հետ:
4.5 Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ մենք ձգտում ենք պատրաստել և փաթեթավորել մեր հավաքած իրերը՝ սննդի բարձր որակը պահպանելու համար: Հիշեք, որ որոշ ապրանքների ջերմաստիճանը, սոուսը և խտությունը փաթեթավորվելուց հետո կարող են մի փոքր տարբերվել:
4.6 Եթե սննդի 25%-ը կամ ավելին սպառվել կամ թափվել է, մենք չենք կարող որևէ զեղչ կամ գումարի վերադարձ իրականացնել: Եթե սնունդը դեն է նետվել, վերափաթեթավորվել կամ կեղծվել է, ապա մենք չենք կարող ստուգել դրա ծագումը կամ թողարկումը և չենք կարող տրամադրել որևէ զեղչ կամ փոխհատուցում:
4.7 Ընկերությունը Պատվեր ստանալուն պես, այն անմիջապես փոխանցում է համապատասխան աշխատակցին: Եթե որևէ պատճառով առաքումը հնարավոր չէ կազմակերպել, ապա Ընկերությունը հնարավորինս շտապ տեղեկացնում է Հաճախորդին այդ մասին:
4.8 Այս գործընթացում ընկերությունը տրամադրում է իր հարթակը Հաճախորդի կողմից տվյալ արտադրանքի Պատվեր գրանցելու համար:
4.9 Պայմանների համաձայն` առաքման հետ կապված իրավահարաբերություններն անմիջականորեն առաջանում են Հաճախորդի և Առաքիչի միջև, ուստի Առաքիչը Պատվերի կատարման համար վարձատրվում է անմիջապես Հաճախորդի կողմից:
4.10 Առցանց վճարում կատարելու դեպքում Հաճախորդի կողմից վճարված առաքման վճարը Ընկերության կողմից փոխանցվում է Առաքիչին Հաճախորդի անունից:
5․ Առցանց վճարում
5․1 Կայքում Պատվեր գրանցելիս առցանց վճարում կատարելուց հետո ընկերությունը անմիջապես Պատվերը փոխանցում է համապատասխան աշխատակցին:
5․2 Առցանց վճարման հետ կապված որևէ խնդիր առաջանալու դեպքում Հաճախորդը կարող է դիմել Ընկերությանը՝ զանգահարելով ընկերության հեռախոսահամարով կամ ուղարկելով էլեկտրոնային նամակ ընկերության էլեկտրոնային հասցեով:
5․3 Ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում Հաճախորդի վճարումների ուշացման, չեղարկման, ինչպես նաև վճարային այլ խնդիրների դեպքում։
6․ Օնյալն վճարված գումարի հետվերադարձ
6․1 ՀՀ ԱրՔա համակարգին անդամակցող բանկերի կողմից թողարկված քարտերով օնլայն վճարված գումարի հետվերադարձ կատարվում է նույն պահին:
6․2 ԱրՔա համակարգի անդամ չհանդիսացող բանկերի կողմից թողարկված քարտերով, օնլայն վճարված գումարի հետվերադարձ կատարվում է 3 աշխատանքային օրում:
6․3 Գումարի մասնակի հետվերադարձ կատարվում է 3 աշխատանքային օրում:
6․4 Օնլայն վճարված պատվերի առձեռն հետվերադարձ կատարել չի թույլատրվում։